نصب و سرويس كولر آبي
نصب و سرويس كولر

آيا پكيج هم نياز به سرويس دوره اي دارد ؟

به منظور جلوگيري از بروز مشكلات پكيچ لازم است كه هر سال دو مرتبه اقدام به سرويس پكيچ نماييد و اگر در زمان معين به پكيج رسيدگي لازم نشود باعث آسيب رسيدن به بخش هاي ديگر و هزينه بالاي تعمير خواهد شد . به منظور پيشگيري از هزينه هاي اضافي لازم است در اوايل فصل بهار و ابتداي پاييز اقدام به سرويس پكيج نماييد. سرويس دوره اي پكيج شامل  هواگيري, اسيد شويي و شستشوي دستگاه ميباشد. در مجموع تعمير پكيج ديواري شامل اقداماتي است كه براي كاركرد بهتر پكيج انجام ميشود كه در اين بخش تعمير يا تعويض قطعات نيز در صورت لزوم انجام مي گيرد .مهام تهويه با بهترين و مجرب ترين تيم آماده خدمت رساني به همشهريان تهراني ميباشد.

عيب يابي پكيج ديواري 

  • با يك قلم و كاغذ ابتدا نام و مدل دستگاه را در بالاي آن يادداشت نماييد به عنوان مثال : پكيج ايران رادياتور مدل E24ff شايان ذكر است كه نام و مدل دستگاه معمولا روي درب دستگاه درج شده است .
  • بعد از آن شرح دقيق عيب را روي كاغذ يادداشت كنيد (مثلا : آب مصرفي گرم است ولي رادياتورها سرد مي‌باشند)
  • سپس از دستگاه را روي حالتي كه مشكل دارد بگذاريد و پكيج را ريست كنيد. مثلا اگر رادياتورها سرد مي‌باشند ولوم رادياتور را زياد كنيد و دكمه ريست را فشار دهيد. اگر نمي‌دانيد دكمه ريست كجاست اين مقاله را مطالعه كنيد،

اگر آب مصرفي سرد مي‌باشد نيز به همين صورت دستگاه را ريست كنيد و آبگرم ظرفشويي را باز كنيد 

  • در هر صورت قصد ما اين است كه زماني كه جلوي پكيج ايستاده ايم دستگاه را راه اندازي مجدد كنيم و تمام مشاهدات خود را روي كاغذ يادداشت كنيد.
  • قبل از هر اقدامي بررسي كنيد آيا پس از راه اندازي مجدد دستگاه شروع به كار مي‌كند و از كار مي‌ايستد و يا به طور كلي اصلا پس از ريست، پكيج هيچ عكس العملي ندارد
  • اگر پكيج آنالوگ باشد (يعني نمايشگر ديجيتال نداشته باشد) در صورت بروز مشكل برخي چراغ ها روي پانل چشمك مي‌زنند، به عنوان مثال چراغ هاي 40 60 80 چشمك مي‌زنند و يا چراغ قرمز ثابت شده است يا چراغ قرمز به فاصله هر دو ثانيه چشمك مي‌زند. تمام اين نكات را يادداشت كنيد.
  • البته اگر پكيج ديجيتال باشد كار كمي راحت تر است چون روي نمايشگر عددي ظاهر مي شود كه همان كد خطاي مورد نظر ماست
  • سپس به صفحه مراجعه كنيد و با توجه به مدل پكيج و كد خطايي كه يادداشت كرده ايد شرح مشكل را روي كاغذ يادداشت كنيد و با توجه به دفترچه راهنما مشكل را برطرف نماييد .

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۵۹:۰۶ ] [ يوسفي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی